Binnen twee weken servetten voor nieuw concept: Carpaccio Club

Bijgewerkt: sep 23



Servetten


Onze klanten bewijzen tijdens de coronacrisis keer op keer wat er allemaal mogelijk is met daadkracht, innovatief denken en dappere initiatieven. Een perfect voorbeeld hiervan: dé nieuwe foodbar op de Grote Markt van Breda - Carpaccio Club.


Bij Carpaccio Club zetten ze een favoriete klassieker gloednieuw op de kaart. Hierbij moet je niet alléén denken aan vlees: vis, veggies en fruit laten zich net zo mooi en makkelijk slicen. Met een knap interieur, ruim terras en een fantastische drankkaart raak je er niet uitgekeken én -gezeten.


Een gloednieuw concept lanceren ten tijde van een crisis? De mensen van Mimosa (bekend van o.a. Ribsfactory en 't Taphuys) draaien er hun hand niet voor om. Er waren nog zo’n drie weken tot de geplande opening. No time to waste. Binnen een dag was het servet gekozen, het ontwerp gemaakt, de uitleveringsmethode gekozen en de productie gestart. Twee weken later - een week voor de deadline - werden de servetten in Breda afgeleverd.


Bedrukte servetten zijn bij ons al vanaf slechts tien dozen te bestellen en regelmatig voordeliger dan blanco alternatieven. Benieuwd naar de mogelijkheden? Get in touch! Onze Brand Ambassadors helpen je graag.


#horecabranding#carpaccioclub#thebrandingclub#servetten#innoveren#coronacrisis#wieleestdehashtags



91 keer bekeken

OOK EEN SUCCESVERHAAL WORDEN?

NEEM CONTACT OP!

Bel +31 30 265 7014 of laat je terugbellen:

Op de hoogte blijven? Schrijf je in:

Contact

Savannahweg 69

3542 AW Utrecht, NL

030 2657 014

info@thebrandingclub.nl

KvK: 75022516

Neem contact op

Handige links
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle