Hoe DADAWAN Nederland verovert met betaalbare fusion-gerechten

DADAWAN groeit onverminderd hard door. Met hun unieke 'Worldly food, Small town prices'-concept veroveren ze in rap tempo de harten van iedereen die met ze in aanraking komt. Wat doe je wanneer je van dagelijks duizenden gasten naar géén gasten gaat?



Producten

- Bedrijfskleding

- Papieren Tassen

- Servetten

- Verfrissende Doekjes

- Saladebowls

- Chopsticks

- Papieren Zakjes

- Vetvrij Papier



Na de opening van de eerste vestiging in Maastricht vijf jaar geleden, stonden er al snel dagelijks rijen voor de deur. Het concept van horecaondernemer Danny Deng was een schot in de roos. Op het menu van DADAWAN - Chinees voor 'grote kom' - vind je de meest bijzondere combinaties van de Oosterse en Westerse keuken terug. Van 'Lobsters and Burgers' tot 'Sushi Rolls' en 'Stone Bowls', niks is te gek. Eén ding hebben alle gerechten gemeen: je ontvangt een royale portie en je betaalt er een scherpe prijs voor.


Na het succes in Maastricht, volgde al snel de opening van vestigingen in Arnhem en Eindhoven. Ook hier stonden binnen een mum van tijd rijen voor de deur. De koers was gezet en de groei leek niet te stoppen. Toen kwam de coronacrisis. De zaken moesten dicht en er stonden opeens niet langer rijen voor de deur. De groei kwam abrupt ten einde - althans, dat zou je denken.


Het team van DADAWAN liet zich niet kennen en er werd al snel volop gefocust op wat er wél kon. Om top-of-mind en relevant te blijven, verschenen er al snel nóg meer acties, posts, filmpjes en challenges op hun social media. Daarnaast werd er flink geïnvesteerd in het renoveren en innoveren binnen de vestigingen. Zo werden er onder andere serveer-robots aangeschaft. Dit verbeterde niet alleen de hygiëne, gastbeleving en efficiëntie toen de zaken weer gedeeltelijk open mochten: het heeft tevens voor flink wat positieve media-aandacht gezorgd.


Het opschalen en verder ontwikkelen van take-away concept DADAWAN 2GO werd de nieuwe kerntaak. Met succes, want al snel stonden de mensen ook digitaal in de rij voor de gerechten. Om de mensen thuis ook de DADAWAN-ervaring te laten beleven, levert The Branding Club ecologisch verantwoorde verpakkingen, uiteraard voorzien van ludieke uitingen van het horecamerk. De producten worden door Bidfood op voorraad gehouden en op afroep in heel Nederland uitgeleverd. Zo is DADAWAN klaar voor de toekomst en kan het bedrijf ongehinderd doorgroeien.





235 keer bekeken

OOK EEN SUCCESVERHAAL WORDEN?

NEEM CONTACT OP!

BLIJF OP DE HOOGTE

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
Contact

Savannahweg 69

3542 AW Utrecht, NL

030 2657 014

info@thebrandingclub.nl

KvK: 75022516

Neem contact op

Handige links