Hoe The Butcher merkbeleving naar een hoger niveau tilt

Bijgewerkt: aug 2



Producten

Papieren zakjes

Vetvrij papier

Papieren tassen

Verfrissende doekjes

Verpakkingen



Er is bijna niemand in horeca-Nederland die The Butcher niet kent. Het succesvolle horecamerk - dat onderdeel is van The Entourage Group - heeft deze naamsbekendheid niet alleen te danken aan hun overheerlijke, authentieke burgers. The Butcher weet als geen ander hoe je een sterke merkbeleving tot in de kleinste details creëert. 


Unieke locaties, waarbij kosten noch moeite gespaard worden om gasten een unieke ervaring te laten beleven, worden gecombineerd met talloze, doeltreffende producten die voorzien zijn van catchy uitspraken van ‘The Butcher’ in persoon.

Doekjes met ‘Wipe the evidence’, papieren tassen met ‘Put the burger in the bag and nobody will get hurt’, vetvrij papier met het karakteristieke The Butcher-patroon en frietzakjes met het beeldmerk, zorgen er gezamenlijk voor dat je de naam niet snel meer vergeet.


Naast het verpakken en presenteren van o.a. frietjes, sandwiches en broodjes worden papieren zakjes voor talloze doeleinden gebruikt. Door hun brede toepasbaarheid, dienen ze als perfecte tool om #horecabranding toe te voegen aan een gerecht en zo doeltreffend merkbeleving te vergroten. Voor prijzen tussen 2 en 4 eurocent per zakje zijn ze in ieder formaat te bestellen. Vanaf slechts 10 dozen en geleverd binnen 4 weken.


Benieuwd naar frietzakjes voor jouw bedrijf?


ONTDEK DE MOGELIJKHEDEN


#thebutcher #horecabranding #papierenzakjes #branding #horecamerk #horeca #thebrandingclub #wieleestdehashtags #theentouragegroup


91 keer bekeken

OOK EEN SUCCESVERHAAL WORDEN?

NEEM CONTACT OP!

Bel +31 30 265 7014 of laat je terugbellen:

Op de hoogte blijven? Schrijf je in:

Contact

Savannahweg 69

3542 AW Utrecht, NL

030 2657 014

info@thebrandingclub.nl

KvK: 75022516

Neem contact op

Handige links
  • LinkedIn - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Instagram - Black Circle