Coronasucces: Hoe The Gyros Club in een bewogen jaar de Grote Markt in Den Haag veroverde


Sinds 14 november 2019 heeft Den Haag er een nieuwe hotspot bij: The Gyros Club. En hoewel de afgelopen maanden op zijn minst bijzonder waren, is het bedrijf een daverend succes.

Eigenaar Pascali Topaloudis noemt het concept een ‘Mediterrasian Streetfood Club’: op de kaart vinden gasten niet alleen gyros en andere Griekse signatures; je kunt er tevens terecht voor allerlei exotische streetfood-gerechten en unieke cocktails.

Wie er binnenkomt kan niet om het groene velvet-meubilair en de opvallende cocktailbar heen. Knallende neon-letters met de tekst ‘Fuck social media, I am dope in real life’ sieren de muur. Daarmee is één ding zeker: The Gyros Club is Instagrammable!

Sinds de opening leveren we talloze gepersonaliseerde producten die bijdragen aan de doeltreffende merkbeleving, waaronder servetten, papieren tassen, vetvrij papier en biodisposables voor take-away. Doordat we lage aantallen produceren en de producten vervolgens op afroep uitleveren, worden kostbare cash en ruimte bespaard. Zo kunnen ze hun middelen inzetten voor het allerbelangrijkste: groei.


Benieuwd hoe we horecabedrijven helpen met de juiste producten, kostenbesparingen en betere cashflow door lage minimale afnames? Onze Brand Ambassadors adviseren je graag.





277 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven