Hoe The Streetfood Club succesvol zichtbaar en relevant blijft tijdens de coronacrisis



- Servetten

- Chopsticks

- Doekjes

- Bierviltjes

- Verpakkingen


In deze crisistijd is het belangrijk om als horecabedrijf te zorgen dat je zichtbaar en relevant blijft. Ook bij The Streetfood Club, waar ze op een zaterdag normaal met gemak 1300+ etende gasten ontvangen, is het nu rustig. Toch weten eigenaren Wes en Joost er - met een flinke dosis creativiteit - het beste van te maken.

Bij The Streetfood Club ontmoeten luxe, rauwheid, hip-hop, cocktails, Azië en Latijns-Amerika elkaar op het bord, in het glas en in het design. Wie de Utrechtse zaak pre-coronacrisis binnenloopt, waant zich in een andere wereld. Hoe zorg je dat je als horecabedrijf, waar sfeer en kwaliteit zo essentieel zijn voor het succes, je merkbeleving en naamsbekendheid behoudt?



In het kort: zichtbaar en relevant blijven, op manieren die passen bij je merk. Bij The Streetfood Club doen ze dit met o.a. een uitgedacht takeaway-concept, gimmicks als een eigen online SFC-game en de online verkoop van hun eigen TSFC Gin. De nieuwste toevoeging? Kerstpakketten.


Je kunt er als bedrijf terecht om voor je medewerkers een compleet diner voor 2 te bestellen. Zo kunnen je medewerkers genieten van een diner op horeca-niveau en draag je als bedrijf je steentje bij aan het behouden van een prachtige branche die het momenteel erg zwaar heeft.


Interesse? Hier lees je er meer over: link



181 keer bekeken

OOK EEN SUCCESVERHAAL WORDEN?

NEEM CONTACT OP!

BLIJF OP DE HOOGTE

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
Contact

Savannahweg 69

3542 AW Utrecht, NL

030 2657 014

info@thebrandingclub.nl

KvK: 75022516

Neem contact op

Handige links